O vlku, upírovi a elementech

05.06.2013 19:13

   Dobrý den začalo to když nám s kamarádkou bylo osm let když nám s kamarádkou začalo něco pronásledovat tak zvaný ,,černý stín´´ začali sme mít moc elementů vody,větru,ohně a země.Moje kamarádka se začala měnit ve vlka no lépe řečeno ve vlkodlaka když už byla v stádiu posledním to nám bylo 15 let začala jsem hledat rostlinu zvanou Oměj na vlčí mor říká se že by mohla pomoci tu rostlinu jsem sice našla a kamarádka ji musi ppít až do dneška a to není všechno já se začala měnit taky ale ne ve vlkodlaka ale v upíra asi mi nebudete verit ale mluvim pravdu!!!Ja ovladam vodu,vitr a zemi,rozumim vetru voda me posloucha a zeme dela co ji reknu!!!kamaradka ovlada ohen!!!je to sice jen jeden element ale je moc silna!!!Jednou koukala dlouho do zeme a najednou se rozhorela!!!Ted uz nam je 20 let a bydlime spolu a strazime jedna druhou ja vubec nespim protoze se menim v upira a kamarádka jen nekdy...Vubec se to nelepsi legendy rikaji ze by to mohli podedit nase deti jako sme to podedily mi dve ale nevim!!!!

   Kdyz nam bylo sestnact a kamaradka byla jaka byla tak sem nevedela co delat tak me napadlo jedno,ani ne moc daleko od baraku byl jeden brizovy les,se svou upiri novou silou a rychlosti jsem postavila boudu kam semkamaradku ukryla a nechala ji dokud sem neprinesla Omej.Ji sem nosila co jsem mohla k jidlu a ja sem si vzdy nechala rozmrznou maso a vsechnu krev sem vysala vsechno jidlo co mi matka udelala skoncilo v kosi nebo sem ho dala kamaradce.

Kdyz budete mit jakoukoliv otazku ozvete se budeme rady!!!

autor A.S.

pozn. redakce :-) Text jsem neměnila. Pokud byste chtěli něco vzkázat, stačí napsat ke mě, možné přeposlání... Jen slušně