4 příběhy od Artinyx

12.11.2014 20:18
První příběh: Moje babička měla dvě sestry jednoho bratra. Jednou večer se vzbudila a viděla u postele stát bílou postavu, která po chvíli zmizela. To samé se stalo jedné její sestře. Druhý den měla strašné nutkání jet za bratrem, protože cítila, že je něco špatně. Když k němu přijela, bylo mu hrozně zle. Byla tam s ním i jejich matka a obě sestry. Když přijel doktor, diagnostikoval mu nějakou nemoc a dal mu nějaké léky. Léky nijak nepomáhaly. Poté se zjistilo že má ucpanou tepnu, ale už bylo pozdě a on zemřel. Babička má dokonce eště někde nahráno, jak říká že musí domů, že je zle. Když jsem projížděl váš web, našel jsem něco o banshee, a to jak zapadla do tohoto příběhu mě posadilo na zadek.
 
Druhý příběh: Toto se stalo mé sestře, bratrancům, sestřenici a pár dalším lidem. Moje sestra a zbytek party, krom mě (z důvodu nemoci) šli večer tajně kouřit a nenapadlo je nic lepšího než jít ke hřbitovu, protože tam v noci nikdo nechodí a tudíž není nikdo, kdo by je prásknul. Když byli u hřbitova, jeden z bratranců začal vyvádět, že prý vidí nějakou ženu u hřbitovní zdi. Když se tam podívali nikdo tam nebyl. Až po chvíli si ostatní povšimly bílé postavy sedící na hřbitovní zdi. S hrůzou běželi k nám domů. Tu ženu popisovali jako bílou, průhlednou, mokrou postavu. Poté se dozvěděli, že na tom hřbitově straší žena, která spáchala sebevraždu v nedalekém rybníku.
 
Třetí příběh: Toto se stalo před pár lety. U sestry jsme slavily nějaké narozeniny či svátek, nevím přesně. když všichni odjeli, zůstali jsme u sestry v domě jen já, sestra a další dva známí a jedna trochu divná sestřina kamarádka..Ta její kamarádka se pokoušela vyvolávat duchy nebo o nějaký rituál, to si přesně nepamatuju. Každopádně to dělala sama. O pár hodin později srazil vlak auto, ve kterém bylo pár našich známých. Všichni byli na místě mrtví. Ale to není vše. Další rok nám jedna kamarádka představila svého nového kluka, který dělal fotografa. A při jedné z hospodských debat jsme narazili na téma s duchama. Ten nový kluk se zmínil, že vyfotil před rokem lokomotivu a že se mu na ni něco nezdálo, že je na něco něco špatně a další den srazila nějaké auto. Byla to přesně ta lokomotiva, která vrazila do auta s našimi známými. No a jako třešnička na dortu na jednu z kamarádek spadnul rám na závěsy a těsně ji minul hlavu. Strašně jsme se lekli a odešli raději domů a nechali tohoto tématu.
 
Čtvrtý příběh: Jednou jsme měli se sestrou a známýma jet do Itálie. Mě se den před odjezdem zdálo, že místo toho abych si jel užít prázdniny do Itálie, jel jsem s mamkou do Plzně. Druhý den nám jedna známá, co měla jet s námi do Itálie náhle oznámila, že musí s mamkou do Plzně, že její babička je v nemocnici.

Autor: Artinyx